بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان، وحید عابدینپور امروز ۲۲ آبانماه سال ۱۴۰۰، با اعلام این مطلب گفت: «با توجه به برنامهریزیهای انجام شده، طرح برند گردشگری استان اصفهان از سال گذشته براساس بودجههای پژوهشی ادارهکل و با مشارکت دانشگاه هنر اصفهان در حال تدوین است.»
مدیر دفتر مطالعات و پژوهش ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان ادامه داد: «در این طرح تمام مناطق استان به ۵ بخش شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز تقسیمبندی شده و تیم پژوهشی شامل اساتید، کارشناسان ارشد و دانشجویان گردشگری، پژوهشی در زمینه اقلیم، فرهنگهای بومی، خرده فرهنگها، سوغات، صنایعدستی، محصولات مختلف باغی و کشاورزی را در این ۵ محور مورد بررسی قرار میدهند.»
عابدینپور افزود: «با توجه به تنوع گسترده اقلیمی و فرهنگی در استان تلاش داریم تا با همکاری مسولان و فرهیختگان مناطق مختلف استان به یک شعار واحد برای توسعه متوازن گردشگری ویژه تمام مناطق استان از منظر گردشگری که مورد توافق همگان است، دست یابیم.»
مدیر دفتر مطالعات و پژوهش ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان تصریح کرد: «تا کنون ۶۰ درصد از این طرح پژوهشی بزرگ به سرانجام رسیده و امید میرود ۴۰ درصد باقیمانده این طرح تا پایان سال ۱۴۰۰ خورشیدی به اتمام برسد تا بتوان در استان اصفهان با تدوین یک برند مشخص گردشگری به استقبال ایام پساکرونا برویم.»
انتهای پیام/